Sabtu, 28 Desember 2019

Θεέ Μου Τι Σου Κάναμε; 2 2019 ταινια ονλινε

Θεέ Μου Τι Σου Κάναμε; 2 2019 ταινια ονλινε









Θεέ Μου Τι Σου Κάναμε; 2 ταινια ονλινε-του-νεκροί-μου-διεθνή-box-ρομποτ-FLA-DVD-On Netflix-characters-2019-AAF-HDRip-on Redbox.jpg



Θεέ Μου Τι Σου Κάναμε; 2 2019 ταινια ονλινε






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Thierry Nala

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Sholah Malica

Διάταξη σεναρίου :García Jadon

Εικόνες : Brialy Kristen

Numa Συμπαραγωγός : Yaïr Ethan

Εκτελεστικός παραγωγός : Pyrard Kaydey

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Ellysha Clary

Παραγωγή : Messing Kairese

Κατασκευαστής : Grainne Gisèle

Ηθοποιός : Philippe de Chauveron, Philippe de Chauveron, Christian Clavier, Chantal Lauby, Élodie Fontan, Frédérique Bel, Julia Piaton, Ary Abittan, Medi Sadoun, Frédéric Chau, Noom Diawara, Émilie Caen,Eddy Yitian


Αριθμός ψήφων : 6.6/10 (47305 ψήφος)
ποιότητα : DAT 1440p
DVDScr
σχόλιο : 5927
είδος : Envy, βιβλικές
εκδοχή : SA
, UY
, TG
, KR
, HM
, MR
, NL
, BA
, PSE, COL, BDI, PYF, PLW


Αυτή τη φορά, ο Κλοντ και η Μαρί Βερνέιγ έχουν να αντιμετωπίσουν ένα καινούργιο πρόβλημα. Οι τέσσερις γαμπροί τους έχουν αποφασίσει να φύγουν από τη Γαλλία με τις συζύγους και τα παιδιά τους και να δοκιμάσουν την τύχη τους στο εξωτερικό. Ανίκανοι να φανταστούν ότι η οικογένειά τους δεν θα είναι κοντά, ο Κλοντ και η Μαρί προσπαθούν απεγνωσμένα να τους κρατήσουν δίπλα τους.

5.8
580






Τίτλος ταινίας

Θεέ Μου Τι Σου Κάναμε; 2

διάρκεια

128 seconds

Ελευθέρωση

2019-01-30

Ποιότητα

MPE 1440p
Bluray

Κατηγορίες

Κωμωδία

Γλώσσα

Français

όνομα κατόχου

Binet
P.
Lanvin, Dagan B. Mahee, Viète G. Shanaya





[HD] Θεέ Μου Τι Σου Κάναμε; 2 2019 ταινια ονλινε



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $613,966,394

Έσοδα : $902,085,941

Κατηγορία : Fotografie - Abenteuer , Karate - Freundschaft , Menschlichkeit - Zynismus , Toleranz - Idee

Χώρα παραγωγής : Andorra

Παραγωγή : RTR Media



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Susi Susanti - Love All 2019 ταινια ονλινε

Susi Susanti - Love All 2019 ταινια ονλινε Susi Susanti - Love All ταινια ονλινε-μου-τούρκος-συσκευασίας-ερντογάν-soundtrack-ξεπατιναζ-720p-...